دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
شوقانی

حوزه/ سردار شوقانی گفت: ما در قرارگاه پدافند غیرعامل، استان را به ۳۱۳ محله مسجد محور تقسیم کرده و بحث پدافند غیرعامل، سازماندهی، آموزش و تمرین و تجهیز و ارتقاء آماده در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان امروز شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که به میزبانی دبیرستان دوره اول رحمت‌الله قدس سمنان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف پدافند غیرعامل و توانمند سازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از ارتقای آمادگی و آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف پدافند غیرعامل در ۳۱۳ پایگاه محله محور استان خبر داد و افزود:، آموزش، تجهیز، تمهید و ارتقای آگاهی‌ها و آمادگی محور این آموزش‌ها است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه اطلاع رسانی و آگاهی مناسبی برای زمان اضطرار در این پایگاه‌ها به اقشار مختلف مردم استان داده شده است، ابراز کرد: این آموزش‌ها در ذیل پدافند غیرعامل، ضروری هستند.

شوقانی با اشاره به اقتدار ایران در زمینه‌های دفاعی و رزمی، عنوان کرد: اتفاقات بامداد امروز نشان داد که ایران اسلامی در زمینه پدافند و پدافند غیرعامل اقدامات موفقی را صورت داده و خوشبختانه شاهد برقراری آرامش در استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha